جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار
سرخط خبرها

گوشی وان پلاس ۹ پرو تجربه‌ای حرفه‌ای در عکاسی را به کاربرانش می‌دهد

  • کد خبر: ۶۹۲۴۸
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
گوشی وان پلاس ۹ پرو تجربه‌ای حرفه‌ای در عکاسی را به کاربرانش می‌دهد
وان پلاس (OnePlus) یکی از سرشناس‌ترین شرکت‌های گوشی ساز چینی است که در سال‌های گذشته توانسته است با سایر شرکت‌های قدرتمند این بازار، رقابت نزدیکی داشته باشد. آخرین پرچم دار این شرکت، یعنی وان پلاس ۹ پرو، از بدنه پشتی شیشه‌ای برخوردار است که شکل ظاهری آن را بیشتر شبیه آیینه می‌کند.
به گزارش شهرآرانیوز - وان پلاس یکی از سرشناس‌ترین شرکت‌های گوشی ساز چینی است که در سال‌های گذشته توانسته است با سایر شرکت‌های قدرتمند این بازار، رقابت نزدیکی داشته باشد. آخرین پرچم دار این شرکت، یعنی وان پلاس ۹ پرو، از بدنه پشتی شیشه‌ای برخوردار است که شکل ظاهری آن را بیشتر شبیه آیینه می‌کند.

خشاب سیم کارت به همراه درگاه تایپ سی و اسپیکر در لبه پایین گوشی قرار دارند. وان پلاس ۹ پرو از مموری کارت پشتیبانی نمی‌کند.
 
پنل جلوی گوشی کمی خمیدگی دارد که بیش از ۹۰ درصد آن را صفحه نمایش به خود اختصاص داده است. این گوشی گواهی IP۶۸ دارد و در گروه موبایل‌های ضدآب به شمار می‌رود. گوریلا گلس ۵ در پشت و جلو آن استفاده شده است.
 
نمایشگر Amoled این موبایل از فرمت +HDR پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر ۱۲۰ هرتزی با رزولیشن ۱۴۴۰ کیفیتی فوق العاده در تصاویر به شما ارائه خواهد داد.

ظرفیت باتری این محصول ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت است. این ظرفیت در شرایط استفاده عادی، تقریبا یک روز به شما سرویس خواهد داد. نکته قابل توجه در این زمینه، آداپتور ۶۵ واتی آن است که باعث می‌شود زمان مورد نیاز برای شارژ شدن کامل آن تنها ۳۵ دقیقه باشد.

هم چنین این موبایل از شارژ بی سیم ۵۰ واتی هم پشتیبانی می‌کند که زمان شارژ شدن کامل با آن حدود ۵۰ دقیقه است.
 
از نظر دوربین هم با توجه به همکاری وان پلاس با شرکت هسل بلاد، با محصولی حرفه‌ای سر و کار داریم. هسل بلاد شرکتی سوئدی در حوزه ساخت لنز و دوربین عکاسی است که قدمت بسیاری دارد. جالب است بدانید دوربین‌هایی که توانستند اولین تصویر‌ها را از ماه ثبت کنند ساخت این شرکت بودند.

دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل کیفیت دارد. همچین دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی بین همه پرچم دار‌های موجود در بازار تقریبا بی رقیب است. در کنار این ۲، شاهد حسگر ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با توان زوم ۳.۳ و حسگر ۲ مگاپیکسلی مونوکرون برای ثبت عکس‌های سیاه و سفید هستیم.
 
گوشی در حوزه عکس برداری از حالتی حرفه‌ای برخوردار است که با کمک آن می‌توانید تنظیماتی مانند وایت بالانس، ایزو، سرعت شاتر و ... را به صورت دستی و با توجه به شرایط نوری محیط تنظیم کنید.

در زمینه فیلم برداری هم وان پلاس ۹ پرو قابلیت تصویربرداری با کیفیت ۸K سی فریم بر ثانیه و ۴K صد و بیست فریم بر ثانیه را داراست.
 
دوربین سلفی هم یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی است که کیفیت متوسطی دارد.
 
در بخش سخت افزار، شاهد پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ (۵G) هستیم که بهترین پردازنده گوشی هم اکنون به شمار می‌رود و عملکردی چشمگیر دارد. وان پلاس ۹ پرو دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است. همه این موارد باعث می‌شود که مجموعه سخت افزاری این گوشی بتواند حتی هنگام اجرای بازی‌ها یا اپلیکیشن‌های سنگین، بهترین تجربه کاربری را به شما ارائه کند.

در زمینه نرم افزاری هم، اندروید ۱۱ در کنار نسخه ۱۱ از رابط کاربری اختصاصی وان پلاس (اکسیژن او اس ۱۱) یکی از روان‌ترین تجربه‌ها را در بین گوشی‌های اندرویدی برایتان رقم می‌زنند.

اسپیکر‌های این گوشی هم که در ۲ بخش بالایی و پایینی آن قرار گرفته اند، به شما صدایی استریو باکیفیت، قدرت و تفکیک بالا را می‌دهند.

قیمت نسخه ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی در بازار حدود ۲۷ میلیون تومان است.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->